nc+GO ma w końcu cennik, ale wciąż nie działa

nc+GO ma w końcu cennik, ale wciąż nie działa

Każdego dnia zaglądamy na forum nc+ i, wygląda na to, że wciąż aplikacja dla abonentów drugiej co do wielkości platformy satelitarnej wciąż nie działa jak należy. W naszym przypadku, nie jesteśmy w stanie zobaczyć poza domem płynnego obrazu, nie pisząc już o jakimkolwiek dźwięku. Problem dotyczy tabletów, ale nie jest jedynym (więcej pisaliśmy o tym tutaj).

W końcu, na stronach platformy pojawił się oficjalny cennik. Nie jest jednak jasne, kiedy finalizowana jest płatność za rejestrację dekodera. Pytanie o tyle jest zasadne, bo przykładowo rejestrując każdy znaleziony w redakcji testowy tablet – po to by sprawdzić czy nc+GO na nim zadziała – nie mamy pewności czy trzeba za to będzie zapłacić.

Otrzymaliśmy również wyjaśnienie z działu prasowego nc+:

“Informujemy, że usługa nc+GO jest na etapie wprowadzania na rynek i dostrajania systemów obsługujących. Spodziewamy się zakończenia prac wdrożeniowych w przeciągu dwóch tygodni.” (Michał Stryjecki, Dział Public Relations, CANAL+ Cyfrowy S.A.)

NAZWA USŁUGIRODZAJ USŁUGICENAUWAGI
netVOD+ konto podstawoweopłata cykliczna1,99 złusługa wymagana do uzyskania dostepu do uslug nc+ GO
nc+GO internetopłata cykliczna3,00 zł
aktywacja nc+GO internetopłata jednorazowa10,00 złdo końca sierpnia 0 zł
opłata rejestracyjna za urządzenie mobilne (1)opłata jednorazowa0 złpierwsze urządzenie rejestrowane darmowo
opłata rejestracyjna za urządzenie mobilne (2-5)opłata jednorazowa10,00 złkolejne urządzenia rejestrowane płatnie

Usługi nc+GO Dekoder (Kanały w domu) są bezpłatne do 15.10.2013 – zarówno aktywacja jak i opłata miesięczna.

Więcej:aplikacje