Wolimy kupować małe tablety

Według badań firmy Canalys, od 10,6-calowego Surface'a czy 9,7-calowego iPada wolimy raczej kupować tablety o mniejszych przekątnych ekranu.

Według Canalys, 68 procent wszystkich tabletów wprowadzonych na rynek w drugim kwartale bieżącego roku miała przekątną ekranu mniejszą niż 9 cali. –

Konsumenci sami wybrali jakie chcą tablety, a my mamy wyniki. Im większy rozmiar ekranu dotykowego, tym większy koszt budowy tabletu. Urządzenia z małymi ekranami można wyceniać bardziej agresywnie — argumentuje Tim Coulling, starszy analityk Canalys.

Apple wciąż sprzedaje najwięcej tabletów, ale odnotowuje coraz gorsze wyniki. Z kolei Samsung, Amazon, Lenovo i Acer odnotowały dwustuprocentowy wzrost, porównując drugi kwartał bieżącego roku z analogicznym w roku ubiegłym. Firmy te koncentrują się właśnie na tabletach o niewielkich ekranach.

0
Źródło: Canalys
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.