Kolorowy iPhone pomógł… Nokii

W dniu premiery iPhone'a 5c, brytyjski oddział Nokii opublikował na swoim koncie twitterowym pewien złośliwy wpis. Wyjątkowo przypadł on do gustu internautom.

Nokia, po tym jak Apple ogłosił oficjalnie iPhone’a 5c dostępnego w wielu kolorowych odmianach, opublikowała tweeta o treści „Dzięki #Apple” i z załączonym obrazkiem przedstawiającym kolorowe Lumie i z podpisem „imitacja to największa forma pochlebstwa”. Wiadomość opublikował zarówno brytyjski, jak i amerykański oddział Nokii.

Tweet pochodzący od Nokia USA retweetowało osiem tysięcy osób, zaś od Nokia UK 38 tysięcy. Co oznacza, że jest to jedna z najpopularniejszych notek marketingowych w historii Twittera. Nawet tweety związane z produktami promowanymi na Super Bowl nie zdobyły tyle uwagi

Niestety, Nokia wycofuje się z rynku smartfonów. Prawa do marki Lumia przejął jednak Microsoft. Ciekawe, czy będzie potrafił równie umiejętnie promować swoje smartfony…

Thanks, #Apple 😉 pic.twitter.com/x4w3r8Ghcy

— Nokia UK (@nokia_uk) September 10, 2013

Źródło: the drum
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.