Kolorowy iPhone pomógł… Nokii
Nokia, po tym jak Apple ogłosił oficjalnie iPhone’a 5c dostępnego w wielu kolorowych odmianach, opublikowała tweeta o treści „Dzięki #Apple” i z załączonym obrazkiem przedstawiającym kolorowe Lumie i z podpisem „imitacja to największa forma pochlebstwa”. Wiadomość opublikował zarówno brytyjski, jak i amerykański oddział Nokii.
Tweet pochodzący od Nokia USA retweetowało osiem tysięcy osób, zaś od Nokia UK 38 tysięcy. Co oznacza, że jest to jedna z najpopularniejszych notek marketingowych w historii Twittera. Nawet tweety związane z produktami promowanymi na Super Bowl nie zdobyły tyle uwagi
Niestety, Nokia wycofuje się z rynku smartfonów. Prawa do marki Lumia przejął jednak Microsoft. Ciekawe, czy będzie potrafił równie umiejętnie promować swoje smartfony…
Thanks, #Apple 😉 pic.twitter.com/x4w3r8Ghcy
— Nokia UK (@nokia_uk) September 10, 2013