Akcja serwisowa wymiany SSD w komputerach MacBook Air

Apple oficjalnie poinformowało swoich użytkowników o problemach z dyskiem SSD zamontowanym w komputerach MacBook Air.

Dotyczy to urządzeń wyposażonych w pamięć flash (zamiast klasycznego HDD) wyprodukowanych pomiędzy czerwcem 2012, a czerwcem 2013 roku. Wszyscy posiadacze takich modeli powinni zgłosić się do autoryzowanego serwisu w celu wymienienia wadliwego komponentu.

Jak sprawdzić czy twój komputer na pewno jest objęty akcją serwisową? Wystarczy zajrzeć do aplikacji Mac App Store i sprawdzić dostępne aktualizacje. Następnie trzeba pobrać MacBook Air Flash Storage Firmware Update 1.1. Zainstalowana aktualizacja przetestuje dysk twardy i sprawdzi czy dysk działa prawidłowo.

Apple podkreśla, że gdy aktualizacja potwierdzi problemy, nie należy instalować żadnych dodatkowych uaktualnień, ani nowych aplikacji. Może to doprowadzić do utraty danych. Najlepiej więc czym prędzej zrobić kopie bezpieczeństwa i udać się do serwisu Apple. Jeżeli nie wiecie gdzie taki znaleźć, odsyłamy na oficjalną

stronę producenta

.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.