Klienci niezadowoleni z Galaxy Gear

Według dokumentu, który został wysłany do pracowników sieci sklepów Best Buy ilość zwrotów smartwatcha Samsunga jest niepokojąca.

Redakcja portalu Geek.com weszła w posiadanie ankiety wysłanej przez Samsunga do pracowników sieci Best Buy, w której to odnotowano aż 30-procentową liczbę zwrotów Galaxy Gear. Samsung chce wiedzieć dlaczego co trzeci klient oddaje zegarek z powrotem do sklepu. Zamiast ankiety wystarczyłoby chyba przejrzeć liczne testy i recenzje smartwatcha, które delikatnie mówiąc wcale nie są zachęcające. Zegarek jest zbyt drogi jak na możliwości, które oferuje. Krytyce poddawany jest także krótki czas pracy baterii oraz nieczytelny w pełnym słońcu wyświetlacz.

Na razie za wcześnie jest jeszcze by jednoznacznie określić czy „inteligentny” zegarek Samsunga to niewypał. Plotki sugerują, że firma pracuje intensywnie nad drugą edycją smartwatcha mającą wyeliminować powyższe wady. Oficjalnie natomiast Samsung zapowiedział, że niedługo Galaxy Gear będzie kompatybilny z innymi urządzeniami – pełną ich listę znajdziecie w TYM artykule.

0
Źródło: Ubergizmo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.