Polacy coraz chętniej kupują tańsze tablety

Według badań Gfk Polonia sprzedaż tabletów w pierwszym półroczu 2013 wzrosła o 141,4 proc. Największą popularnością cieszą się urządzenia w cenie nieprzekraczającej 699 PLN. Do końca roku sprzedaż tabletów na polskim rynku zamknie się prawdopodobnie w przedziale od 900 tys. do 1,1 mln sztuk. Szczególnie intensywny ma okazać się IV kwartał 2013, kiedy to na półkach pojawi się wiele nowości w różnych przedziałach cenowych.

Rynek tabletów w Polsce rośnie bardzo szybko – pierwsze półrocze 2013 w stosunku do 2012 to wzrost o 141,4 proc. Dla większości klientów najważniejsza staje się cena. Istotnym kryterium dla wielu osób jest także design urządzeń. Główni producenci zauważając popularność tańszych tabletów oferują coraz więcej urządzeń z niższych kategorii cenowych, mogących skutecznie rywalizować z B/C-brandami.

Atrakcyjne cenowo tablety zyskują na popularności. Podobnie jak phablety – urządzenia, które łączą funkcjonalność telefonów i tabletów. Eksperci wróżą im spory sukces – dzięki swej innowacyjności i dużej praktyczności mogą już wkrótce uzyskać silną pozycję na rynku urządzeń mobilnych.

0
Źródło: Asus
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.