iPad Air to sprzedażowy hit

Minęło raptem kilka dni od wprowadzenia iPada Air do sprzedaży, a ten już chce bić kolejne rekordy popularności. Tablet Apple'a sprzedaje się znacznie lepiej, niż sprzedawały się w ubiegłym roku iPad 4 czy iPad Mini.

Według badań firmy Fiksu, konsumentom bardzo przypadł do gustu najnowszy tablet Apple’a. Analizując pierwsze trzy dni sprzedaży iPada Air widać wyraźnie, że sprzedaje się on znacznie lepiej, niż jego poprzednicy.

iPad Air stanowi 0,92 proc. wszystkich aktywnych iPadów, czyli zdobył już ośmiokrotnie większy udział na rynku niż iPad 4 w tym samym okresie po premierze i pięciokrotnie większy niż iPad Mini.

Apple’owi, tradycyjnie już, gratulujemy!

0
Źródło: Fiksu
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.