Zatoka Piratów chce ponownie promować artystów

Wystartował serwis The Promo Bay

The Promo Bay to odświeżenie starej inicjatywy. Piraci chcą udostępniać swoją najlepszą powierzchnię reklamową, którą obecnie zajmuje logo TBP każdemu artyście, który zgodzi się na poniższy warunek:

W zamian za bezpłatną reklamę na jednej z największych stron z torrentami, artyści będą musieli udostępnić chociaż część swojej twórczości również za darmo.

Kampanie The Promo Bay będą regionalne – oznacza to, że reklama artysty może być widoczna maksymalnie w trzech krajach. Piraci nie wykluczają promocji ogólnoświatowej, ale tylko w przypadku „bardzo obiecujących” artystów.

Nie jest to pierwsze podejście do promowania artystów na The Pirate Bay. W przeszłości, na stronie promowano filmy i muzykę niezależną. Paolo Coelho, jeden z najczęściej cytowanych autorów książek w Sieci od dawna jest zadeklarowanym fanem serwisu, w którym wbrew zaleceniom swojego wydawcy, umieszcza swoje książki.