Polacy podbili Kickstartera. Sprzedają bezsenność

Polacy podbili Kickstartera. Sprzedają bezsenność

NeuroOn to polski wynalazek, o którym pisaliśmy już w październiku. Od tego czasu, twórcy zmienili nazwę urządzenia (maska wcześniej nazywała się Zizz) i wystartowali z kampanią na Kickstarterze.

Aby ruszyć z produkcją, Kamil Adamczyk, szef firmy IntelClinic potrzebował znaleźć sposób na zdobycie 100 tysięcy dolarów, czyli ponad 300 tysięcy złotych. W Polsce, jeśli jest się młodym, zdolnym i wykształconym i chce się rozkręcić własny biznes zdobycie takiej sumy jest praktycznie niemożliwe. Dlatego też, Kickstarter był jednym z kluczowych elementów projektu – szanse na zebranie pieniędzy na tej platformie wydawały się największe.

I rzeczywiście. Kampania społecznościowa okazała się skuteczna, kwotę 100 tysięcy dolarów zebrano w…

niecałe 24 godziny.

Kwota rośnie z minuty na minutę – w chwili pisania tego tekstu, Polakom udało się zebrać już 178 000$, do końca akcji zostało jeszcze 38 dni i nawet nie próbujemy zgadywać.