Samsung szantażuje swojego klienta

Samsung szantażuje swojego klienta

Kilka dni temu użytkownik YouTube’a o pseudonimie GhostlyRich umieścił film, w którym pokazuje jak jego Galaxy S4 dokonał samozapłonu. Bateria na szczęście nie eksplodowała, ale widać wyraźnie spaleniznę wokół gniazdka ładowania. Telefon jest objęty wsparciem gwarancyjnym, więc ów YouTube’owicz postanowił oddać go do serwisu.

Samsung wykonał wtedy zdumiewająco idiotyczny manewr. Wysłał użytkownikowi dokument do podpisania, z którego wynikało, że Samsung naprawi telefon ale pod warunkiem, że GhostlyRich usunie swój film z YouTube’a.

Próba wyciszenia internauty, rzecz jasna, zakończyła się absolutną porażką. GhostlyRich nie dał się zaszantażować i opublikował kolejny film, tym razem o liście, jaki otrzymał od Samsunga. Film o uszkodzonym smartfonie odnotował 45 tysięcy odsłon, zaś film o liście… 277 tysięcy.

Warto było, Samsungu?