Wiedźmin 3: 30 klatek na sekundę na nowych konsolach

Balázs Török, główny programista pracujący przy trzeciej części Wiedźmina przyznał, że CD Projekt Red "celuje w płynność na poziomie 30 klatek na sekundę" w wersjach przeznaczonych dla Playstation 4 i Xboxa One.

-Naszym celem jest najwyższa jakość grafiki. Wiąże się to oczywiście z pewnymi ograniczeniami – mówi Török w wywiadzie dla PC Gaming. -Nie mogę powiedzieć jeszcze nic o rozdzielczości, ale jeśli chodzi o płynność, to celujemy w 30 klatek na sekundę, jeśli chodzi o nowe konsole.

Dlaczego tak słabo spytacie?

CD Projekt Red chce w najnowszym Wiedźminie wykorzystać technologię Nvidia PhysX, która będzie odpowiedzialna za realistyczną symulację fizyki, a co za tym idzie – bardzo fajnie wyglądające zniszczenia/uszkodzenia otoczenia w grze.

Programiści pracujący nad Wiedźminem starają się zoptymalizować kod na nowe konsole do granic możliwości, pomaga im w tym również firma Nvidia, więc może jest jeszcze nadzieja na trochę więcej niż 30 klatek na sekundę.

0
Źródło: eurogamer.pl
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.