Zrobił moda do Skyrim, dostał pracę w Bungie

Czasami list motywacyjny i świetnie napisane cirriculum vitae nie wystarczą, żeby dostać wymarzoną pracę. Alexander J. Velicky poświęcił rok na stworzenie rozbudowanej modyfikacji do The Elder Scrolls V: Skyrim i liczył na pracę w studiu, które stworzyła tą grę.

Niestety nic z tego nie wyszło. Studio Bethesda wydawało się niezainteresowane wysiłkami 19-latka, chociaż jego mod o nazwie Falskaar zdobył uznanie wśród graczy i recenzentów gier komputerowych.

I chociaż Alexander nie został zaproszony na rozmowę do studia, o którym marzył, to i tak nie może narzekać. Nastolatkiem zainteresował się inny producent gier komputerowych – Bungie. Studio, które stworzyło Halo – jedną z najbardziej kultowych serii na konsolę Xbox. Velicky wydawał się być zaskoczony propozycją:

Najdziwniejsze jest to, gdzie skończyłem. Wysyłałem bardzo dużo aplikacji, również do Bungie, jednak wydawało mi się, że takie duże studio po prostu mnie zignoruje. — pisze Velicky

Alexandra czeka teraz sporo nauki. Praca na narzędziach moderskich i modyfikacje skończonej gry to nie to samo, co tworzenie produktu od podstaw. Bungie zdaje się nie przejmować tym faktem i widzi w potencjał w młodym moderze. Inaczej nie przyjęliby go do pracy…

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.