Coca-cola walczy z Facebookiem

Jeśli czujecie się już nieco zmęczeni newsami o kolejnych nowych smartfonach i tabletach, to ta informacja jest właśnie dla was.

Warto o tym wspomnieć, ponieważ w przypadku takich firm, jak Coca-Cola i Facebook mamy do czynienia z prawdziwym „starciem tytanów”. Nikogo nie trzeba przekonywać, jak potężnymi narzędziami marketingowymi i reklamowymi dysponuje Coca-Cola, więc jeśli tak duża firma zaczyna działać przeciwko Facebookowi, to rzeczywiście może się to mocno odbić na wizerunku społecznościowego giganta.

Osobiście podoba mi się jednak przede wszystkim styl, w jakim prowadzony jest ten cały „atak na Facebooka”. Styl pełen humoru (co widać zwłaszcza po pierwszej reklamie) lub styl stawiający na najważniejsze rzeczy w życiu każdego z nas (Choose Love Over Like – Wybierz miłość zamiast lubienia), ale za każdym razem trafiający w sedno problemów kojarzących się nam z przesadnym korzystaniem z mediów społecznościowych.

Zresztą… oceńcie sami:

I na koniec ciekawostka. Wiecie, ile osób lubi profil Coca-Coli na Facebooku? Całkiem sporo…

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.