Dropbox się zmienia, użytkownicy są wściekli
Najważniejszą zmianą w regulaminie Dropboxa jest „nowa metoda rozwiązywania sporów pomiędzy firmą a użytkownikami”. Ową metodą jest arbitraż, co, zdaniem Dropboxa, przyspieszy rozwiązywanie nieporozumień pomiędzy stronami. Dropbox jednak w swoim nowym regulaminie uniemożliwia wytoczenie mu pozwu zbiorowego. To nie spotkało się z przychylną reakcją wielu jego użytkowników. Uważają oni, że odebranie im prawa do rozwiązywania sporów w sądzie jest „antyamerykańskie”.
Dla równowagi. Dropbox zapewnił, że będzie bardziej transparentny jeśli chodzi o informowanie swoich użytkowników na temat nakazów sądowych, które zmuszają go do przekazania danych jego użytkowników odpowiednim służbom. Zapewnił też, że nie będzie sprzedawał informacji na temat swoich użytkowników firmom trzecim i nie wprowadzi profilowanych reklam.