Samsung parodiuje reklamę Apple’a

Apple swego czasu stworzył fantastyczną reklamę iPada Air. Zaczyna się ona od pokazania... ołówka, dopiero potem widz poznaje iPada Air, którego ów ołówek był w stanie zasłonić. Samsunga to najwyraźniej nieźle rozbawiło.

Najnowsza reklama tabletu Galaxy Tab Pro 10.1 to wyraźny kuksaniec w stronę Apple’a. Spot Samsunga wręcz zaczyna się od identycznych słów, jakie padły w reklamie iPada Air („To niesamowicie proste narzędzie”), ale już po paru sekundach narrator dodaje „i ma bardzo ostry czubeczek!”.

Jak się okazuje, ołówek faktycznie zasłaniał iPada Air, ale ów iPad Air zasłaniał „jeszcze cieńszego Galaxy Tab Pro”. Narrator zwraca też uwagę na lepsze parametry techniczne ekranu tabletu Samsunga oraz na możliwość dzielenia ekranu pomiędzy aplikacje, a więc coś, czego nie potrafi zainstalowany na iPadzie system iOS.

Obie reklamy prezentujemy poniżej:

0
Źródło: Samsung
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.