Pornhub rusza z ogromną kampanią marketingową

Każdy internauta ma szansę zostać dyrektorem kreatywnym portalu dla dorosłych.

A jak najskuteczniej przeprowadzić kampanię marketingową? Najlepiej, żeby internauci wzięli w niej masowo swój udział i wykazali się swoją zbiorową kreatywnością.

Tak właśnie. Pornhub ogłosił konkurs, w którym poszukuje najlepszych pomysłów na reklamę, którą można by opublikować w codziennej gazecie, wyemitować w telewizji, tudzież umieścić na billboardzie.

Nagroda dla najbardziej pomysłowego internauty to rzeczywiście coś, o co warto powalczyć. Zwycięzca bowiem zostanie dyrektorem kreatywnym serwisu Pornhub. Pomijając już fakt darmowego członkostwa, roczny kontrakt na tym stanowisku z pewnością jest bardzo opłacalny. Pamiętajmy – pornograficznego YouTube’a odwiedza codziennie 35 milionów użytkowników

Sam konkurs zresztą jest już świetną kampanią marketingową. Jeśli chcielibyście obejrzeć nadesłane dotychczas pomysły na reklamy, wystarczy odwiedzić ten adres:

http://pornhubcampaign.tumblr.com/