Pornhub rusza z ogromną kampanią marketingową

Pornhub to jeden z największych serwisów internetowych dla dorosłych, na którym codziennie czas spędza ok. 35 milionów zarejestrowanych użytkowników. Jak dotąd takie miejsca w Sieci, pomimo że bardzo dobrze znane, nie starały się reklamować w mediach masowego przekazu. Pornhub chce zmienić ten stan rzeczy.

A jak najskuteczniej przeprowadzić kampanię marketingową? Najlepiej, żeby internauci wzięli w niej masowo swój udział i wykazali się swoją zbiorową kreatywnością.

Tak właśnie. Pornhub ogłosił konkurs, w którym poszukuje najlepszych pomysłów na reklamę, którą można by opublikować w codziennej gazecie, wyemitować w telewizji, tudzież umieścić na billboardzie.

Nagroda dla najbardziej pomysłowego internauty to rzeczywiście coś, o co warto powalczyć. Zwycięzca bowiem zostanie dyrektorem kreatywnym serwisu Pornhub. Pomijając już fakt darmowego członkostwa, roczny kontrakt na tym stanowisku z pewnością jest bardzo opłacalny. Pamiętajmy – pornograficznego YouTube’a odwiedza codziennie 35 milionów użytkowników

Sam konkurs zresztą jest już świetną kampanią marketingową. Jeśli chcielibyście obejrzeć nadesłane dotychczas pomysły na reklamy, wystarczy odwiedzić ten adres:

http://pornhubcampaign.tumblr.com/

0
Źródło: pornhub
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.