Amerykański startup wykorzystuje drony w reklamie zewnętrznej

Bezzałogowe statki latające są używane do przeprowadzania ataków militarnych, filmowania naszych ślubów, w niektórych krajach służą nawet jako kurierzy. Wkrótce drony zdominują przestrzeń powietrzną - zwłaszcza, że jak udowadnia poniższy przykład, mogą być wykorzystane także w marketingu.

19-letni Gauravjit Singh z USA w ubiegły poniedziałek otworzył firmę o nazwie DroneCast, która oferuje przedsiębiorcom nową formę reklamy zewnętrznej. Banery o maksymalnej długości 1,8 m z tekstem reklamowym przymocowywane są do dronów ważących 1,36 kg. Maszyna podrywa się do lotu na wysokość około 7 metrów i kursuje na wybranym przez klienta terenie. Na taką formę reklamy zdecydowały się już cztery przedsiębiorstwa z Filadelfii – każde z nich wyda 100$ dziennie za usługę DroneCastu’u. Przynajmniej do czasu, aż nie zainteresuje się nim Federalne Stowarzyszenie Lotnictwa (FAA), które w USA restrykcyjnie podchodzi do tematu wykorzystywania dronów do celów komercyjnych.

0
Źródło: Bizjournals.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.