Polak ma szanse zostać dyrektorem kreatywnym… Pornhub

Pamiętacie kampanię, z którą wystartował serwis w marcu?

Sytuacja jednak zmieniła się w marcu, kiedy to właściciele serwisu zdecydowali się na ogromną kampanię reklamową, będącą zarazem konkursem dla internautów. Bardzo opłacalnym konkursem należy dodać. Internauci od marca proszeni są o nadsyłanie projektów reklam, billboardów, plakatów, reklam wideo, etc. które miałyby zachęcić do odwiedzania portalu. Autor najpopularniejszego projektu podpisze roczny kontrakt na stanowisko dyrektora kreatywnego. Nic dziwnego, że wśród zgłoszeń, pojawiło się wiele nadesłanych przez Polaków.

Aktualnie, jednym z najpopularniejszych projektów jest powyższy plakat, nadesłany przez redakcję facebookowej strony Nagłówki nie do ogarnięcia (swoją droga, polecam). Jak zawsze, mamy nadzieję, że naszym rodakom powiedzie się i… ciekawe jak redakcja fanpage’a podzieli się stanowiskiem?

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News