Polak ma szanse zostać dyrektorem kreatywnym… Pornhub

Pornhub to jeden z największych serwisów internetowych dla dorosłych, na którym codziennie czas spędza ok. 35 milionów zarejestrowanych użytkowników. Jak dotąd takie miejsca w Sieci, pomimo że bardzo dobrze znane, nie starały się reklamować w mediach masowego przekazu.

Sytuacja jednak zmieniła się w marcu, kiedy to właściciele serwisu zdecydowali się na ogromną kampanię reklamową, będącą zarazem konkursem dla internautów. Bardzo opłacalnym konkursem należy dodać. Internauci od marca proszeni są o nadsyłanie projektów reklam, billboardów, plakatów, reklam wideo, etc. które miałyby zachęcić do odwiedzania portalu. Autor najpopularniejszego projektu podpisze roczny kontrakt na stanowisko dyrektora kreatywnego. Nic dziwnego, że wśród zgłoszeń, pojawiło się wiele nadesłanych przez Polaków.

Aktualnie, jednym z najpopularniejszych projektów jest powyższy plakat, nadesłany przez redakcję facebookowej strony Nagłówki nie do ogarnięcia (swoją droga, polecam). Jak zawsze, mamy nadzieję, że naszym rodakom powiedzie się i… ciekawe jak redakcja fanpage’a podzieli się stanowiskiem?

0
Źródło: Facebook
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.