Unreal Engine 4.1 pozwoli ci dotrzeć do „wszystkich”

Duże firmy i twórcy niezależni mogą teraz tworzyć gry również dla Xbox One, PlayStation 4 i SteamOS-a.

Unreal Engine 4.1 jest już dostępny! By móc na nim tworzyć gry i inne produkcje, należy uiszczać comiesięczną opłatę w wysokości 19 dolarów oraz, jeżeli zdecydujemy się wydać nasze dzieło, odprowadzać pięć procent naszych przychodów z tytułu dochodów z opublikowanej gry.

Główną nowością w Unreal Engine 4.1, w porównaniu do poprzedniej wersji, to umożliwienie subskrybentom publikowanie gier w wersji na konsole Xbox One (w tym w ramach programu [email protected]) i PlayStation 4 (w tym z obsługą prototypowego hełmu Project Morpheus). Wprowadzono też obsługę Linuxa ze szczególnym nastawieniem na dystrybucję SteamOS.

Unreal Engine, oprócz tego, do tej pory obsługiwał platformy Windows, OS X, iOS, Android, HTML5. Obsługuje również hełm Oculus Rift. W odległej przyszłości ma zostać dodana obsługa Windows Phone.