Twitter już wygrał na mundialu w Brazylii

Tytuł Najlepszego piłkarza meczu otrzymuje...

Wszystko za sprawą Budweisera, czyli oficjalnego „dostarczyciela piwa” na mistrzostwach w Brazylii oraz oczywiście jednego z głównych sponsorów. To właśnie ta firma objęła patronat nad akcjami związanymi z wyborem najlepszego piłkarza każdego meczu. Już na początku drugiej połowy każdego meczu otwierane będzie konto Twitterowe, pozwalające na głosowanie pod fotografiami piłkarzy i zarejestrowaniu naszego głosu z hashtagiem #ManOfTheMatch.

Można w tym momencie dyskutować, czy użytkownicy Twittera są odpowiednio reprezentatywną grupą w stosunku do ogółu kibiców piłki nożnej. Sama procedura wyboru najlepszego piłkarza niewątpliwie jednak na tym zyskała i stała się bardziej transparentna. A że przy okazji promuje się Budweiser i sam Twitter – czemu nie?

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News