Jak skutecznie promować firmę w sieci?

Wielu właścicieli małych firm nie przykłada wagi do wyglądu swojej strony www. Witryna traktowana jest w kategoriach wirtualnej wizytówki, zawierającej dane teleadresowe, a nie jako skuteczne narzędzie do promocji firmy w sieci. Tymczasem profesjonalnie wyglądająca, nowoczesna i atrakcyjna wizualnie strona internetowa to klucz do sukcesu naszego przedsiębiorstwa.

W dobie rosnącej popularności Internetu większość właścicieli małych firm jest świadomych zalet, jakie wynikają z obecności ich firmy w sieci, niewielu jednak zdaje sobie sprawę z tego, że źle zaprojektowana i zawierająca błędy strona internetowa robi gorsze wrażenie niż jej brak. Dla klientów najważniejszym elementem strony internetowej jest jej treść, forma i sposób przedstawienia informacji. Tymczasem wiele małych i średnich firm wciąż posiada nieatrakcyjne witryny. Utworzone wiele lat temu, nie odpowiadają dzisiejszym standardom.

Dowiedz się jak przykuć uwagę i zachęcić użytkownika do dialogu a także być widocznym w sieci i na urządzeniach mobilnych. Czytaj więcej na: http://blog.1and1.pl/

0
Źródło: 1&1
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.