TOXIKK – powrót do korzeni gier FPS

Wyobrażacie sobie, by w dobie Battlefieldów czy Call of Duty rezygnować z systemu osłon, klas postaci, automatycznej regeneracji zdrowia czy levelowania? Reakktor Studios chce, by gracze poczuli się jak w roku 1999, kiedy to powyższe wymysły konsolowych braci skwitowano by jedynie godnym politowania uśmiechem.

Toxikk zmierzający wyłącznie na komputery PC będzie skupiał się na klasycznej rozgrywce sieciowej. Poniższy zwiastun powinien Wam dokładnie uświadomić, czego w grze z pewnością nie spotkamy. Możemy zapomnieć o chowaniu się w kąciku by pasek zdrowia sam się zregenerował, możemy nie przejmować się przeładowywaniem broni, rozwojem postaci czy konfigurowaniem broni. Tu wszyscy gracze będą sobie równi, a zdobyte doświadczenie posłuży wyłącznie do sprawiedliwego dopasowywania składu drużyny.

Toxikk umożliwi zabawę dla 8 lub 16 graczy, a także tryb offline, w którym będziemy mogli zapoznać się z daną mapą i postrzelać do sztucznej inteligencji przed rozpoczęciem właściwej walki sieciowej. Ponadto twórcy udostępnią narzędzia dla modderów, by mogły powstawać nowe mapy i inne tryby gry. Wczesna wersja gry zadebiutuje w czwartym kwartale tego roku na Steam.W przedsprzedaży można ją już zamówić za 15$.

0
Źródło: Gamespot.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.