IKEA bookbook: rywal notebooków Apple’a

Przyzwyczailiśmy się już trochę do sympatycznego trollowania się reklamami przez głównych producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Ale firmy IKEA w tym towarzystwie jeszcze nie było.

Tymczasem reklama najnowszego – co tu dużo ukrywać – katalogu tej firmy to bardzo wyraźne nawiązanie do podobnych reklam stosowanych do tej pory przez firmę z nadgryzionym jabłuszkiem w logo. Według niej, IKEA bookbook, bo taką nazwę nosi to absolutnie niezwykłe „urządzenie”, wykorzystuje najnowsze technologie bezprzewodowe i sprzedawana jest z wiecznie naładowaną baterią. Do tego dotykowy interfejs, duży ekran, tylko 8 mm grubości, opcje zaznaczania wybranych strony (bookmarki) i szybkiego przeglądania zawartości – pełna nowoczesność!

Reklama jest rzeczywiście pomysłowa i miło się ją ogląda. Zresztą… oceńcie sami:

0
Źródło: IKEA
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.