Makabryczna wpadka marketingowa Apple’a

Najnowsza linia smartfonów Apple'a sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. W pierwszy weekend po premierze udało się sprzedać dziesięć milionów egzemplarzy. Do zadowolonych klientów należy nawet... Joan Rivers. Sęk w tym, że celebrytka nie żyje.

Według postów na oficjalnych kontach Joan Rivers na Facebooku i Instagramie, celebrytka przesiadła się ze swojego iPhone’a z 2010 roku na iPhone’a 6. To byłaby dobra decyzja. Sęk w tym, że Rivers odeszła od nas jakiś czas temu na skutek powikłań po operacji.

Ten twardziel jest wymieniany właśnie na iPhone’a 6 (nie tego grubego). Tego dostałam w 2010 roku i po czterech latach jedyne, co mam mu do zarzucenia, to że aplikacje są projektowane pod większe ekrany i że bateria jest już wymęczona. Nigdy nie miałam na niego obudowy, bo był na nią zbyt piękny.

Wielkie osiągniecie we wzornictwie. Wspaniały produkt. #apple #iPhone #technika — czytamy w poście, który został już usunięty.

Rivers najwyraźniej zza grobu nawet dotrzymuje zawartych umów marketingowych…

0
Źródło: TMZ.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.