Microsoft wydał 0,4 mld dolarów na… wypromowanie iPada

Microsoft wydał 0,4 mld dolarów na… wypromowanie iPada

400 milionów dolarów to niemała kwota, nawet dla takiej firmy jak Microsoft. Czasem jednak warto zainwestować, by podbić sprzedaż i zwiększyć świadomość marki wśród konsumentów. Niestety, Microsoftowi wyszło to nie najlepiej.

Komentatorzy sportowi najwyraźniej nie są świadomi umowy, jaką Microsoft zawarł z władzami NFL. A że nie są zbyt obeznani w świecie elektroniki użytkowej, twierdzą, że zawodnicy i trenerzy “korzystają z iPadów” lub “narzędzi podobnych do iPada”.

Wygląda na to, że “iPad” stał się tym dla tabletów, czym “Walkman” dla przenośnych odtwarzaczy kaset (co zapewne pamiętają nieco starsi nasi Czytelnicy). Apple z pewnością jest wdzięczny Microsoftowi za ten niespodziewany i nieco niezamierzony prezent…