Reflex przypomni Wam deathmatch’e z lat ’90

Dzięki Kickstarterowi na światło dzienne wypływa wiele pomysłów, które normalnie zostałyby prędko odłożone do szuflady z uwagi na brak środków finansowych. Ostatnio do łask wracają sieciowe strzelanki inspirowane takimi klasykami jak Quake czy Unreal Tournament.

Zaledwie miesiąc temu pisaliśmy Wam o Toxikk – FPS-ie czerpiącym garściami z klasycznych strzelanek, a już zapowiedziano kolejną alternatywę. Reflex nie kryje swojej inspiracji Quakiem III: Areną – ma być dynamicznie, zręcznościowo i tak fajnie jak kiedyś. W grze możemy liczyć na przynajmniej 10 trybów zabawy m.in. klasyczny deathmatch, capture the flag, control, arena; wieloosobowy edytor map, wsparcie dla zabawy po LAN-ie i autorski silnik graficzny celujący w 120 klatek na sekundę. Nie zabraknie także dedykowanych serwerów, regionalnych tablic wyników, kampanii single player i trybu kooperacji oraz szerokich możliwości dopasowywania uzbrojenia, zbroi itp.

Powyżej możecie zobaczyć jak prezentuje się rozgrywka w wersji prototypowej. Twórcy potrzebują 360 tys. dolarów, by w 2016 roku wydać grę na PC. Reflex można nabyć na Kickstarterze za cenę 20$.

0
Źródło: Kickstarter
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.