Błąd na serwerach Dropbox spowodował usunięcie danych niektórych użytkowników

Coraz więcej naszych danych trafia do chmury. Dostawcy tej usługi zapewniają nas o jej niezawodności oraz wygodzie jej stosowania. Czasami jednak coś pójdzie nie tak...

Błąd w starszych wersjach desktopowego klienta, spowodowany wadliwym działaniem funkcji selektywnej synchronizacji spowodował utratę danych niektórych użytkowników – Dropbox oficjalnie potwierdził istnienie tego problemu oraz zapewnił, że został on naprawiony w najnowszych wersjach desktopowego klienta Dropboxa.

Firma oczywiście stara się pomóc użytkownikom w odzyskaniu swoich danych, jednak w niektórych przypadkach może się to okazać niemożliwe. Dlatego radzimy, aby te najważniejsze pliki trzymać jednak u siebie, a chmurę traktować jako jeden z kilku miejsc, w których znajdują się nasze kopie zapasowe.

0
Źródło: Dropbox
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.