BlackBerry chce przejąć klientów Apple’a

Choć BlackBerry ma wyrobioną markę wśród klientów biznesowych, tak dalej jego największym konkurentem pozostaje Apple. W związku z premierą swojego ostatniego smartfona - BlackBerry Passport - firma przygotowała ciekawą promocję.

Każdy Amerykanin lub Kanadyjczyk, który odwiedzi salon BlackBerry między 1 grudnia, a 13 lutego 2015 roku i odda swojego iPhone’a (od modelu 4S w górę) otrzyma sporą zniżkę na BlackBerry Passport. Im nowszy model smartfona z nadgryzionym jabłkiem tym większy rabat. Posiadacze iPhone 6 będą w stanie nawet kupić Passporta bez jakichkolwiek dopłat, choć raczej niewielu klientów się na to zdecyduje.

Bardziej prawdopodobne jest, że z oferty skorzystają posiadacze starszych iPhone’ów. Nawet za starego już iPhone’a 4S BlackBerry zapłaci 300 dolarów. Wystarczy dopłacić drugie tyle by wyjść z salonu z nowym flagowcem Jeżyny.

BlackBerry Passport to 4,5-calowy smartfon, który zadebiutował we wrześniu tego roku. Charakterystyczny dla modelu kwadratowy ekran wyświetla obraz o rozdzielczości 1440 x 1440 pikseli. Oprócz czterordzeniowego procesora Snapdragon 800 taktowanego zegarem 2,2 GHz, posiada także 3 GB pamięci RAM, 13-megapikselowy aparat z lampą LED i akumulator o pojemności 3450 mAh.

0
Źródło: Techtimes.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.