Facebook do biura

Największy na świecie portal społecznościowy ma ambicje, by stać się czymś więcej niż towarzyskim salonikiem i pochłaniaczem czasu. Skoro większość z nas podczas pracy nie zamyka okienka z Facebookiem może czas sprawić, by korzystanie z niego wpłynęło pozytywnie na naszą produktywność?

O tym właśnie, według nieoficjalnych źródeł, myśli Zuckerberg. Facebook ma szykować się po cichu do wojny z takimi portalami jak LinkedIn czy Goldenline. Nowa platforma zwana „Facebook at Work” ma stać się czymś w rodzaju wirtualnego biura pozwalającego na komunikację z pozostałymi pracownikami firmy, zamieszczanie aktualności, szukanie nowych kontaktów biznesowych i pracę nad dokumentami w czasie rzeczywistym. W ten sposób użytkownicy dalej wykorzystywali by najbardziej przydatne funkcje portalu, ale nie byliby rozpraszani przez śmieszne zdjęcia kotów i udostępniane filmiki z YouTube’a.

W ubiegłym miesiącu Zuckerberg powiedział, że dalej zamierza rozwijać swój serwis inwestując agresywnie, łącząc ze sobą ludzi i tworząc platformy obliczeniowe nowej generacji. Facebook nie waha się wprowadzać nowych funkcjonalności. Portal testuje chociażby opcję „Kup teraz” i aplikację mobilną umożliwiającą tworzenie grup dyskusyjnych. Stworzenie pracowniczej sieci społecznościowej wydaje się bardzo wiarygodną strategią…
0
Źródło: Economictimes.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.