Tajemniczy projekt Emagon okazał się reklamą hiszpańskiego oddziału Sony

Tajemniczy zwiastun projektu Emagon, który w zeszłym tygodniu został opublikowany rzekomo przez pomyłkę przez hiszpański oddział Sony to nic innego jak wirusowy marketing. Nie będzie żadnej gry.

Chodzi o to, że do Hiszpanii trafi 350 (z 12300) egzemplarzy jubileuszowego Playstation 4. Hiszpański oddział Sony planuje część unikalnych konsol sprzedać na aukcjach, z których dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Dlatego chcieli zrobić wokół siebie odrobinę szumu przed całą imprezą. I tak właśnie powstał pomysł na tajemniczy zwiastun projektu Emagon. Zresztą najbardziej domyślni gracze dość szybko ustalili, że nazwa jest anagramem słów „No Game”. Szkoda.

0
Źródło: Eurogamer
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.