Taki marketing, to nam się podoba!

Microsoft, w ramach działań autopromocyjnych, przekazał 200 tabletów i licencje na oprogramowanie warte łącznie dwa miliony dolarów organizacjom wspierającym rozwój młodzieży.

Firma Microsoft, chcąc wpłynąć na pozytywne postrzeganie swojej marki oraz „wesprzeć młodych ludzi w ich kreatywności i rozwoju”, przekazał warte dwa miliony dolarów oprogramowanie oraz 200 tabletów organizacjom charytatywnym zajmującym się pomaganiem młodzieży.

Dostęp do najnowszych technologii jest niesłychanie ważny w kreowaniu lepszej przyszłości dla naszych dzieci. Robimy to, bo widzimy przepaść pomiędzy tymi, którzy mają dostęp do umejętności i szkoleń potrzebnych do odniesienia sukcesu, i tymi, którzy takiego dostępu nie mają. Zwłaszcza jeżeli chodzi o fizykę, inżynierię czy matematykę — twierdzi Reid Downey z Microsoftu. Nie wiemy, jakie oprogramowanie zostało przekazane, ale wspomniane wyżej tablety to HP Stream 7 z Windows 8.1 i Office 365.

Działalność charytatywna to jedna z ulubionych metod Microsoftu na budowanie dobrego wizerunku swojej marki. Od samych tylko pracowników tej firmy w 2012 roku wpłynęło na konta organizacji charytatywnych rekordowe 105 milionów dolarów.

0
Źródło: Microsoft
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.