Dwie epickie reklamy Microsoftu z Super Bowl

Finały Super Bowl co roku gromadzą dziesiątki milionów widzów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. W tym roku była to epicka walka pomiędzy Seattle Seahawks a New England Patriots. A czas antenowy w przerwach meczu to miejsce, w którym emitowane są najdroższe reklamy świata.

Microsoft postanowił wykorzystać zamieszanie wokół Super Bowl i wykupił czas antenowy, by móc wyemitować dwie reklamy w przerwie meczu. Pierwsza z nich przedstawia historię Braylona O’Neilla i to, jak technika opracowana przez Microsoft zwiększyła jego komfort życia. Druga prezentuje Estellę Pyfrom która wykorzystuje elektronikę i oprogramowanie do wspierania młodocianych w edukacji. W obu spotach występuje Common jako narrator, który cytuje fragmenty wystąpień Satyi Nadelli, dyrektora generalnego Microsoftu.

0
Źródło: Microsoft
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.