Wiedźmina 3 uruchomimy na konsolach w 30 FPS

- Nie patrzymy na to w ten sposób. Nie myślimy o rozdzielczości i klatkach na sekundę podczas tworzenia gry RPG, która ma na długo zostać w pamięci graczy - mówi starszy dyrektor artystyczny Michał Krzemiński w wypowiedzi dla portalu GamingBolt

A więc 30 klatek na konsolach zostało oficjalne potwierdzone. Nie stawia to konsol nowej generacji w zbyt dobrym świetle – od premiery Xboxa One i PS4 nie minęły nawet 3 lata, a twórcy gier już teraz muszą wykazywać się sporą inwencją, żeby ich produkcje „jakoś wyglądały”. CD Projekt Red długo starał się zoptymalizować Wiedźmina 3, tak aby działał on płynniej niż w 30 klatkach, na konsolach, jak jednak widać – plan się nie powiódł. Szkoda.

0
Źródło: Eurogamer
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.