Wyścig po miliard, czyli Twitter, YouTube i Evernote vs znane marki z całego świata

Wielkie marki takie jak Harley Davidson, Nike, Mattel czy Prada musiały poświęcić nie rzadko dziesięciolecia by dorobić się tak okrągłej sumki. Tymczasem w "naszej" branży na dobrym pomyśle można zarobić tyle samo w zaledwie parę lat.

Warto rzucić okiem na poniższą infografikę. Zestawiono na niej gigantów świata IT z nie mniej znanymi markami z pozostałych branż. Aż trudno uwierzyć, że taki Whirlpool potrzebował aż 86 lat by zebrać pierwszy miliard, a YouTube osiągnął takie same przychody w zaledwie jeden rok. Prawie wiek zajęło Pradzie osiągnięcie takiej sumki, podczas gdy PayPal, który w 1999 roku został okrzyknięty jednym z dziesięciu najgorszych pomysłów na biznes zarobił miliard dolarów w 8 lat.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.