Na co rzucają się polscy gracze w sklepie internetowym

W Polscenajwiększą platformą gamingową są wciąż pecety, aczkolwiek konsole odgrywają niebanalną rolę w ogóle sprzedaży urządzeń, gier i akcesoriów. Sklep internetowy Agito.pl przygotował specjalną infografikę przedstawiającą preferencje zakupowe graczy w swoim sklepie.

Mimo ogólnie panującego przekonania, że rynek gier wideo napędzają konsole, jeśli chodzi o sprzedaż gier w Polsce z danych Agito.pl wynika, że gier pecetowych sprzedaje się 15% więcej niż konsolowych. W stosunku do poprzedniego roku zanotowano aż 215% wzrost sprzedaży produkcji komputerowych. Spośród nich największym powodzeniem w ostatnich 6 miesiącach cieszyły się: World of Warcraft: Battle Chest, Talisman: Magia i Miecz, Farming Simulator 2015, Diablo 3 i The Sims 4.

Gracze nie szczędzą też na dobrych, markowych akcesoriach. W czołówce myszek, padów, klawiatur, czy kierownic są uznane firmy: Razer, Logitech, Steelseries, Natec i Microsoft. Ceny akcesoriów zaczynają się średnio od 120zł, a większość z nich jest w przedziale 200-500zł.

0
Źródło: Agito
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.