HTC Vive będzie kompatybilne z silnikiem Unreal

Już za chwilę, lada moment na rynku konsumenckim pojawią się pierwsze, skończone gogle VR! Te obietnice brzmiały dobrze, jeszcze kilka miesięcy temu, jednak oprócz Samsunga, który 11 maja pokaże już drugą generację Gear VR (dedykowaną dla Galaxy S6), wszyscy producenci przekładają premiery swoich urządzeń. Twórcy oprogramowania takich problemów nie mają.

I tak właśnie studio Epic Games, odpowiedzialne za jeden z najpopularniejszych silników do tworzenia gier – Unreal, zapowiedziało, że jego najnowsza wersja oznaczona numerem 4, najpóźniej w maju będzie kompatybilna z urządzeniem przygotowywanym przez HTC, przy współpracy z firmą Valve.

HTC Vive ma wyróżniać się na tle konkurencji lekkim akcentem z dziedziny rzeczywistości rozszerzonej. Oprócz gogli, w zestawie Vive mają znajdować się bowiem dwa nadajniki, które umieszczone w pomieszczeniu, w którym będziemy chcieli korzystać ze sprzętu HTC, „zmapują” je i wszystkie przeszkody, takie jak np nasze meble, będą w stanie nanieść na model wirtualnego świata.

0
Źródło: Engadget
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.