Orange nie może nazywać Neostrady niezawodną usługą

Komisja Etyki Reklamy, która działa przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy rozstrzygnęła skargę jednego z konsumentów, któremu nie spodobała się najnowsza reklama usługi Neostrady, w której określono ją jako niezawodną.

KER twierdzi, że określenie „niezawodna” sugeruje bezawaryjność usługi, co z braku przedstawionych przez Orange dowodów na ten stan rzeczy jest sytuacją niedopuszczalną. Nawet w reklamie. Ten sam konsument, który zaskarżył określenie „niezawodna usługa” miał również obiekcje dotyczące zwrotu „gorące oferty”, który jego zdaniem wywierał silny wpływ psychologiczny na odbiorców reklamy. Tą część skargi Komisja Etyki Reklamy jednak odrzuciła.

Pełną treść oświadczenia KER możecie znaleźć tutaj: http://www.radareklamy.pl/uchwaly-ker/2015/uchwa%C5%82a-nr-zo-39-15-w-sprawie-reklamy-firmy-orange-polska-s-a

0
Źródło: rada reklamy
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.