Samsung kupił fałszywych fanów na premierę Galaxy S6 w Chinach?

Premiery flagowców koreańskiego producenta elektryzowały publiczność w wielu krajach świata, jednak w Chinach smartfonowym królem staje się powoli Xiaomi. Samsung zapobiegawczo postanowił zadbać o dobry PR podczas oficjalnej prezentacji Galaxy S6 i S6 Edge.

Według źródeł dziennika „The Paper” podczas chińskiej premiery nowych flagowców Samsunga ponad połowa gości (około 500 osób) została wynajęta przez firmę, by udawać fanów koreańskiego producenta. Statyści mieli przypominać wyglądem studentów i zachwycać się oraz fotografować nowe modele smartfonów (co zabawne robili to jednak iPhone’ami, które są w tym kraju popularniejsze). Każdy, kto został na konferencji przynajmniej godzinę otrzymywał 4,80 dolara, podczas gdy rekruterom mającym dostarczać fałszywych fanów płacono po 3,80 dolara od zaproszonej osoby.

Jeden z uczestników wydarzenia przyznał się dziennikowi, że na ofertę Samsunga natknął się na popularnym, chińskim portalu WeChat. W ten sposób zarobił 8,40 dolara za 15 minut pracy.

[AKTUALIZACJA]

Firma Samsung oficjalnie zaprzeczyła tym pogłoskom i zapowiedziała dalsze śledztwo w tej sprawie.

0
Źródło: Ubergizmo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.