W tym roku nie powalczymy ze szkieletami

W tym roku nie powalczymy ze szkieletami

Tworzony początkowo po godzinach przez pracowników studia Techland projekt bazujący na silniku Dead Island tak bardzo podobał się graczom, że szybko zaczęto o nim mówić w kategorii pełnoprawnej gry. Przekładana kilkukrotnie data premiery sugerowała, że studio intensywnie pracuje nad grą. Niestety okazało się, że efekt końcowy nie odpowiada samym twórcom i przez to postanowiono wstrzymać prace nad produkcją. Na swoim blogu Techland zamieścił stosowne oświadczenie:

Czujemy się zobowiązani poinformować Was, że Hellraid nie ukaże się w tym roku, jak pierwotnie planowaliśmy, a jego produkcja zostaje wstrzymana. W ostatnich miesiącach przeprowadziliśmy wewnętrzną analizę i doszliśmy do wniosku, że Hellraid w swojej obecnej formie nie spełnia naszych własnych oczekiwań wobec tego projektu. W związku z tym zdecydowaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie powrót na deski kreślarskie i ponowne opracowanie koncepcji na nasz wymarzony tytułu dark fantasy. W tak zwanym międzyczasie pragniemy skonsolidować nasze zasoby i skupić się na dalszym rozwoju marki Dying Light.”