Zotac GeForce GTX 980 AMP! Omega Edition 4GB GDDR5

Karta graficzna bazująca na układzie GeForce GTX 980 wyposażona w 4096 MB pamięci typu GDDR5.
  • Oceny
    • Łączna 81
    • Wydajność 96
    • Głośność 56
    • Wyposażenie 17
  • Gwarancja [miesiące] 24
  • Producent GPU Nvidia
  • Model GPU GeForce GTX 980
  • Pamięć [MB] 4096
  • Pobór mocy 86
  • Wersja sterownika 344.16
  • Częstotliwość taktowania GPU 1202 MHz
  • Pamięci
    • Rodzaj GDDR5
    • Taktowanie 7046 MHz
    • Czas dostępu 0,3 ms
    • Szerokość interfejsu do pamięci 1 x 256 Bit
  • Liczba shaderów 2048 Engines
  • Taktowanie shaderów 1202 MHz
  • Zużycie energii w trybie idle 101 Watt
  • Zużycie energii przy pełnym obciążeniu 380 Watt
  • Maksymalna temperatura 75 C
  • Rodzaj chłodzenia Wentylator
  • Gośność w trybie 2D [Sony] 2,5
  • Głośność podczas grania [Sony] 4,4
  • Głośność w trybie 3D [Sony] 4,8
  • Wyjścia DVI 1 port
  • Wyjścia HDMI 1 port
  • Kabel HDMI -
  • Wyjścia Display Port 3 porty
  • Wyjścia D-Sub za pomocą adaptera z DVI na D-Sub
  • 3DMark 06 -
  • 3DMark Vantage (Performance) -
  • 3DMark Vantage (Extreme) -
  • Unigine 2.0 DX10 (1680x1050) 164 fps
  • Unigine 2.0 DX11 (1680x1050) 129 fps
  • Unigine 2.0 DX10 (1920x1080) 114 fps
  • Unigine 2.0 DX11 (1920x1080) 92 fps
  • Far Cry 2 (1680x1050) 171 fps
  • Far Cry 2 (1920x1080) 169 fps
  • Far Cry 2 (2560x1600) 138 fps
  • Crysis Warhead (1680x1050) 85 fps
  • Crysis Warhead (1920x1080) 80 fps
  • Crysis Warhead (2560x1600) 52 fps
  • S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat DX10 (1680x1050) -
  • S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat DX11 (1680x1050) -
  • S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat DX10 (1920x1080) -
  • S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat DX11 (1920x1080) -
  • S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat DX10 (2560x1600) -
  • S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat DX11 (2560x1600) -
  • Resident Evil 5 (1680x1050) -
  • Resident Evil 5 (1920x1080) -
  • Resident Evil 5 (2560x1600) -
  • Colin McRae Dirt 2 (1680x1050) -
  • Colin McRae Dirt 2 (1920x1080) -
  • Colin McRae Dirt 2 (2560x1600) -
  • 3DMark Cloud Gate 22266 pkt.
  • 3DMark Fire Strike 10590 pkt.
  • 3DMark11 (Performance) 13620 pkt.
  • 3DMark11 (Extreme) 5980 pkt.
  • Valley (Extreme HD) 68 fps
  • Valley (Basic) 95 fps
  • Dirt Showdown (1920x1080 bez AA) 113 fps
  • Dirt Showdown (1920x1080 z AA) 106 fps
  • Dirt Showdown (2560x1600 z AA) 79 fps
  • Tomb Raider (1920x1080 z AA) 153 fps
  • Tomb Raider (2560x1600 z AA) 95 fps
  • Sleeping Dogs (1920x1080 z AA) 78 fps
  • Sleeping Dogs (2560x1600 z AA) 46 fps
  • Hitman Absolution (1920x1080 z AA) 51 fps
  • Hitman Absolution (2560x1600 z AA) 32 fps
  • Bioshock Infinite (1920x1080 z AA) 120 fps
  • Bioshock Infinite (2560x1600 z AA) 81 fps
1
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.