Fani gry Destiny mogą być z siebie dumni

Zebrali olbrzymią kwotę na rzecz pomocy ofiarom trzęsienia ziemi w Nepalu.

Bungie i Activision, a więc twórcy i wydawcy gry Destiny, zaproponowali graczom współudział w pomocy na rzecz ofiar trzęsienia ziemi w Nepalu. Wprowadzono do sprzedaży nową, fanowską koszulkę, w cenie 30 dolarów: połowa przychodów ze sprzedaży tych koszulek miała trafić na konto organizacji Direct Relief, która skupia się aktualnie na wspieraniu potrzebujących po kataklizmie. Oprócz tego, obie firmy wpłaciły na to konto z własnych kieszeni po 50 tysięcy dolarów.

Odzew graczy był niesamowity. Sprzedano koszulki o łącznej wartości dwóch milionów dolarów, co oznacza, że na konto fundacji trafił okrągły milion.

Microsoft i Google również wsparły działania na rzecz ofiar trzęsienia ziemi. Obie firmy wsparły fundację milionami dolarów a także zaoferowały oferowane przez siebie usługi za darmo.