Tak mógłby wyglądać Mario na silniku Unreal Engine 4 [wideo]

Nintendo przy tworzeniu gier wykorzystuje własne oprogramowanie, a w rezultacie większość tytułów posiada dobrze znaną wszystkim fanom kolorową, minimalistyczną oprawę. Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się jak mogłyby wyglądać gry Nintendo, gdyby producent zdecydował się wykorzystać któryś z komercyjnych silników graficznych, teraz możecie zobaczyć efekt na własne oczy.

Powyżej możecie obejrzeć prezentację przygotowaną przez artystę o pseudonimie Aryoksini. Grafik wykorzystał obiekty środowiskowe ze sklepiku Unreal Marketplace, natomiast animacja Mario została stworzona od podstaw. Na końcu filmiku zobaczyć można porównanie klasycznego Mario 64 z wersją przygotowaną na Unreal Engine 4. Efekt jest świetny, aczkolwiek słynny hydraulik w fotorealistycznym otoczeniu wygląda dziwnie. A co Wy o tym sądzicie? Skusilibyście się na taką nextgenową odsłonę Mario?
Ciekawe czy nowa konsola Nintendo zaskoczy nas pod względem grafiki, czy jednak zostanie wierna swojemu charakterystycznemu stylowi.
Źródło: Polygon
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.