Tidal coraz agresywniej atakuje Spotify

Tidal coraz agresywniej atakuje Spotify

Tidal, globalna platforma z muzyką, teledyskami i unikalnymi materiałami wideo, ogłosiła dzisiaj dostępność aplikacji desktopowej w wersji beta i zaktualizowanie interfejsu. Na rynku amerykańskim wprowadziła również możliwość zakupu biletów poprzez Ticketmaster. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu nadchodzących tygodni, dostępne będą także specjalne ceny dla studentów.

Wersja beta desktopowego odtwarzacza jest kompatybilna zarówno z urządzeniami z systemem Windows, jak i Macami. Pozwoli to użytkownikom Tidala na łatwiejszy dostęp do pełnego katalogu ponad 30 milionów piosenek oraz ponad 75 000 materiałów wideo, a także treści na wyłączność. Dodatkowo odtwarzacz pozwala użytkownikom cieszyć się odtwarzaniem bez żadnych przerw, wsparciem klawiszy do obsługi mediów oraz zarządzaniem źródłem dźwięku. Aplikacja automatycznie wykrywa i współpracuje z różnymi systemami audio, jak Mac Airplay oraz Digital Audio Converters (DAC), co pozwala na odtwarzanie muzyki w łatwy sposób na współpracujących systemach stereo. Wersja desktopowa odtwarzacza jest dostępna do pobrania z www.tidal.com/download Użytkownicy Tidala otrzymają także zaktualizowany interfejs oraz funkcjonalność na platformach mobilnych, w tym: poprawioną funkcję wyszukiwania, zaktualizowane menu oraz ikony, widoczny przycisk “tryb offline”, a także nowe możliwości personalizacji.

Dzięki współpracy z Ticketmaster Tidal zaoferuje możliwości związane z koncertami, początkowo w Stanach Zjednoczonych, pozwalając użytkownikom na wyświetlanie nadchodzących tras koncertowych ich ulubionych artystów, a także zakup biletów na koncerty. Dzięki temu partnerstwu członkowie Tidala będą mieli dostęp do konkursów, przedsprzedaży, a także zniżek.

Dodatkowo, Tidal przedstawił nowe, obniżone ceny dla studentów w Stanach Zjednoczonych. Użytkownicy z ważnym adresem mailowym z końcówką.edu będą uprawnieni do 50 proc. zniżki i będą mogli wykupić subskrypcję w Tidal z obniżoną ceną 4.99$ za dostęp premium oraz 9.99$ za dostęp HiFi. Studenci będą mogli dołączyć na TIDAL.com w ciągu nadchodzących tygodni.