Jade Raymond otwiera własne studio

Programistka, która rozpoczynała pracę w Sony, od 2004 roku pracowała dla Ubisoftu, stając się niemal jego ikoną (i z pewnością najładniejszą twarzą). Wyprodukowała takie tytuły jak: Assassin's Creed, Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, Watch Dogs i The Mighty Quest for Epic Loot. W październiku rozstała się z francuskim producentem i aż do dzisiaj nie zdradziła, czym będzie się dalej zajmować.

Jak słusznie można było przypuszczać Raymond zostaje w branży gier wideo. Tym razem nie przeszła bezpośrednio pod skrzydła producenta, ale będzie kierować własnym oddziałem. Jej nowe studio – Motive z siedzibą w Montrealu – będzie jednak aktywnie wspierało zespoły Electronic Arts.

Jade przyznała, że będzie pomagać przy produkcji Mass Effect: Andromeda, ale Motvie będzie pracowało także wspólnie z Visceral Games nad nową grą z uniwersum Gwiezdnych Wojen, która ma niejako przypominać anulowany projekt Star Wars 1313. Dyrektorem kreatywnym tej produkcji jest z kolei Amy Henning – była producentka Naughty Dog, która odpowiadała za produkcję Uncharted. Miejmy nadzieję, że duet tych pań stworzy dla graczy coś niezwykłego.
0
Źródło: Allgamesbeta.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.