Negocjacje z bossami zamiast walki w nowym Deus Exie

Od samego początku istnienia gier wideo najpopularniejszą metodą rozwiązywania konfliktów była przemoc. Widowiskowe pojedynki z użyciem najbardziej wymyślnych broni i potężni wrogowie stojący na drodze do kolejnego etapu to standard, który nie zmienił się od lat. Z Deus Ex: Mankind Divided przyjdzie niemała rewolucja.
Już pierwsze informacje na temat gry sugerowały, że w potyczkach z największymi przeciwnikami zajdą niemałe zmiany. Oprócz walki w bezpośrednim zwarciu gracz będzie mógł zaatakować wroga z zaskoczenia. Teraz twórcy Deux Ex: Mankind Divided zdradzili również, że zamierzają wprowadzić bardziej pacyfistyczne podejście – negocjacje z wrogiem.
Gracz otrzyma zatem szeroką wolność wyboru. W prawdziwym życiu konflikty rozwiązujemy przy pomocy retoryki, polityki i własnej charyzmy – w grach zatem również nie powinno brakować takich opcji. Twórcy przyznali też, że jeśli uda nam się wpłynąć na wroga, wcale nie będziemy musieli go zabijać, co w dalszej konsekwencji wpłynie na fabułę całej gry. O tym jak sprawdzi się to w praniu przekonamy się w przyszłym roku, kiedy to gra zadebiutuje na komputerach PC i konsolach nowej generacji.
0
Źródło: PCgamer.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.