CI Games ma ogromne ambicje związane ze Sniper: Ghost Warrior 3

Do CI Games pasuje powiedzenie "apetyt rośnie w miarę jedzenia". Po świetnej, zeszłorocznej produkcji: Lords of The Fallen, studio chce uzyskać taką samą jakość w trzeciej części Sniper: Ghost Warrior

Oczywiście na konkrety o samej grze jest o wiele za wcześnie. Wiemy tylko, że dostaniemy do dyspozycji otwarty świat z rozbudowaną historią, koniecznością planowania działań, w którym nikt nie jest do końca ani zły, ani dobry. Brzmi rzeczywiście ciekawie.

Budżet przeznaczony na samą produkcję gry jest również bardzo imponujący: 40 milionów złotych. To prawie tyle samo, co w przypadku Wiedźmina 3, na produkcję którego CDP Red wydało 45 milionów. Wiedźmin Geralt może pochwalić się oczywiście o wiele większym budżetem marketingowym (ok 80mln) – CI Games na promocję Snipera planuje wydać 15-17 milionów. Jednak jeśli chodzi o rynek gier komputerowych, sporą rolę nadal odgrywa marketing szeptany – jeśli gracze rzeczywiście otrzymają bardzo dobry jakościowy produkt, to sami będą starać się go wypromować. Tak było chociażby w przypadku Minecrafta.

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.