Co łączy lampę uliczną i grę Skyrim?

Coś, co powinno się spodobać wszystkim fanom komputerowego tuningu.

Praca nagrodzona w kategorii Scratch Build powstała pod wpływem świetnej gry The Elder Scrolls: Skyrim. Mod wzorowany był na sferach Dwarvena, które gdy tylko wyczuwały obecność wroga, zamieniały się w humanoidalne roboty.

Podczas tworzenia Animunculusa, Soul-i-Doll wykazał się niesamowitą kreatywnością. Bazę jego projektu stanowił bowiem klosz lampy ulicznej. W specyficznej obudowie, poza całkiem standardowym zestawem komputerowym opartym na płycie głównej mini-ITX, moder ukrył robocie atrybuty.

Głowę oraz kończyny sfery Dwarvena wykonano w pełni ręcznie z PCV i włókna szklanego. Antycznego charakteru nadało całości pomalowanie wszystkich elementów na złoto oraz dodanie mechanizmu pozwalającego na ożywianie robota za pomocą specjalnej dźwigni.