ELLE MAN – nowy magazyn i portal dla mężczyzn

Polskie ELLE jest biblią mody dla kobiet, natomiast ELLE Man chce być przewodnikiem po trendach dla mężczyzn. Społeczność ELLE to dynamiczne, młode kobiety świadome swoich potrzeb i oczekiwań. Społeczność ELLE to także coraz bardziej świadomi mężczyźni. Mężczyźni, którzy mają dobry gust, interesują się modą, nowymi trendami i widzą, że ELLE to część ich świata — mówi Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji Burda Media Polska.
ELLE MAN – nowy magazyn i portal dla mężczyzn

Polskie ELLE jest na rynku od 21 lat. Przez ten czas istotnie wpływało na to, jak Polki myślą o modzie i stylu życia. Dziś z marki, która kiedyś była oknem na świat, przekształca się w ambasadora polskiej zmiany. Zmiany świadomości mody, kultury i stylu życia. Nie tylko Polek, lecz także wszystkich Polaków! Przez te ponad dwie dekady mężczyźni w Polsce stali się znacznie wrażliwsi na to, jak wyglądają, w co są ubrani, jak i czym pachną, jakie noszą okulary, buty i zegarki. Teraz ELLE jako ekspert w dziedzinie światowych trendów będzie także ich przewodnikiem — dodaje.

Na okładkę pierwszego polskiego numeru zaprosiliśmy Marcina Dorocińskiego, rewelacyjnego aktora, który dla wielu jest nowym symbolem męskości. O tym, jak udaje mu się nie zwariować i pozostać sobą w świecie show-biznesu, opowiada w rozmowie z Krzysztofem Kwiatkowskim.

ELLE Man to także spotkania z wieloma świetnymi mężczyznami, którzy dzielą się z nami swoimi pasjami. ELLE Man chce inspirować mężczyzn do ciekawszego życia. Na wielu polach. Piszemy o relacjach z najbliższymi, proponujemy ściągę z męskiej pielęgnacji, radzimy, jak wybrać idealne perfumy i gdzie się modnie ostrzyc.

Wraz z pojawieniem się pierwszego wydania ELLE Man na rynku zadebiutuje także serwis elleman.pl, w którym Czytelnicy znajdą jeszcze więcej inspiracji najnowsze światowe trendy w modzie, sylwetki polskich projektantów, porady ekspertów, listy zakupów, ciekawe wywiady z ludźmi biznesu, show-biznesu, kultury.

Pierwsze wydanie ELLE Man ukaże się w nakładzie 50 tysięcy sztuk z ceną okładkową 11,99 zł. Wspierać je będzie kampania promocyjna w radiu (RMF FM, Radio Kolor), internecie (Focus.pl, National-geographic.pl, Wirtualnapolska.pl, Chip.pl), a także akcje mailingowe oraz działania w social mediach.

Burda International Polska, wydawca ELLE Man, ma w swoim portfolio cztery tytuły kierowane do mężczyzn:

“Focus”

,

“Chip”

,

“National Geographic”

i “NG Traveler” .

Więcej:trendy