Pepsi – od napojów do… smartfonów?

By zaistnieć na rynku smartfonów trzeba przykuć uwagę użytkowników niską ceną, świetną specyfikacją techniczną lub nowinką technologiczną, której jeszcze nie posiada konkurencja. Ale to wszystko może być zupełnie nie ważne, gdy w grę wchodzą znane i lubiane przez fanów marki.

W weekend na chińskim portalu mikroblogowym Weibo założono konto Pepsi Phone, które zwiastuje nowy produkt koncernu. Najnowsze doniesienia mówią już o nazwie smartfona (Pepsi P1) oraz jego specyfikacji, która obejmować ma:

  • 5,5-calowy ekran Full HD
  • ośmiordzeniowy procesor MediaTek MT6592 (1,7 GHz)
  • układ graficzny Mali-450 MP4
  • 2 GB RAM
  • 16 GB pamięci wewnętrznej
  • akumulator o pojemności 3000 mAh
  • dwa aparaty – 13 i 5 MP
  • Androida 5.1

Oficjalnie mamy dowiedzieć się więcej o smartfonie już 20 października. Jeśli informacje się potwierdzą nie oznacza to, że Pepsi samo wyprodukuje telefon – najpewniej udzieli tylko licencji i skorzysta z usług jednego z chińskich producentów. Trudno wyobrazić sobie dlaczego akurat branża smartfonów zainteresowała Pepsi, ale być może to początek jakiejś nowej akcji marketingowej przygotowanej z myślą o specyficznym rynku azjatyckim.

0
Źródło: Phonearena.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.