Siła chmury pokazana w… chmurach

Nowa kampania marketingowa Nvidii Shield pokazuje, że dzięki tej przystawce do telewizora grać będziecie mogli w każdych okolicznościach. Nawet tych najbardziej ekstremalnych.

Bohater nowej reklamy Nvidii Shield wraz z całym swoim salonem ląduje w przestworzach, jednak wcale nie przeszkadza mu to w graniu na urządzeniu. W ten ciekawy sposób producent promuje kluczowe cechy swojej przystawki telewizyjnej – wydajność umożliwiającą komfortowe granie w chmurze. Usługa GeForce Now oferuje dostęp do biblioteki ponad 50 gier (m.in. Zaginięcie Ethana Cartera, Grid Autosport, Sniper Elite V2), które można strumieniować w rozdzielczości Full HD w 60 kl/s w ramach miesięcznego abonamentu wynoszącego 9,99 euro.

0
Źródło: VG24/7
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.